Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

Galaxy Watch 8 tasarımı sızdı! Yuvarlak yapıdan vazgeçiliyor

Henüz duyuru tarihi belli olmayan cihazlar için sızıntılar gelmeye devam ediyor. Sızdırılan yeni görseller, Samsung Galaxy Watch 8’in dairesel bir tasarımdan tamamen vazgeçtiğini gösteriyor.

100 milyon yıl saptanacak! Bilimsel devrim

Zaman, insanlık tarihinin en temel kavramlarından biri. Ancak, zamanı kusursuz bir şekilde ölçmek, bilim insanlarının yüzyıllardır peşinden koştuğu bir hedef. ABD’deki Ulusal Standartlar ve Teknoloji Enstitüsü (NIST), bu hedefe ulaşarak tarihe geçti …

Teknolojik güvenli sürüş yatırımı kazaları yüzde 47 azalttı

Trafik Haftası vesilesiyle güvenli sürüşün önemine dikkat çeken GetirAraç, güvenli sürüşe yönelik teknoloji yatırımlarıyla ağır kaza/hasar oranında yüzde 47 iyileşme sağlandığını duyurdu.

Uçaklarda yerli uyduyla internet hizmeti başlıyor

Uçaklarda yerli uyduyla internet hizmeti başlıyor

Xbox Game Pass’e mayıs ayında eklenecek oyunlar

Xbox Game Pass’e mayıs ayında eklenecek oyunlar açıklandı. Buna göre 6 Mayıs’tan itibaren ay sonuna kadar onlarca oyun platforma eklenecek.

iPhone 16E vs iPhone 16: Hangi model daha iyi?

Apple’ın son olarak piyasaya sürdüğü iPhone 16E modeli sahip olduğu özelliklerin yanı sıra temel farklılıklarıyla bilinen bir cihaz. Peki iPhone 16 ile kıyaslandığında durum nasıl? İşte bir sonraki telefonunuzu seçmeden önce bilmeniz gerekenler…